Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със 147 1.9 JTDM

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами след повече от месец не е влязла. А ако стане - имам кабел да затрия грешките Дано не се стига до там де!
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

    Comment


    • #17
      Трябва да се види налягането на горивото колко е в момента на белия пушек.
      Най-честия проблем с този симптом е или проблем в налягането или проблем с инжектор.
      Катализатора като причина отпада.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Трябва да се види налягането на горивото колко е в момента на белия пушек.
        Най-честия проблем с този симптом е или проблем в налягането или проблем с инжектор.
        Катализатора като причина отпада.
        Точно на този мотор симптомите за заминал инжектор изобщо не са каквито ги описва колегата Проблема на колата е елементарен и дебитомера мисля е сменен ненужно
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Точно на този мотор симптомите за заминал инжектор изобщо не са каквито ги описва колегата Проблема на колата е елементарен и дебитомера мисля е сменен ненужно
          Симптомите за инжектор може да са доста, включително и тези, които е изброил с тази разлика, че точно белия дим се появява при налягания над 1000 бара и внезапното им спадане до празен ход (ръчкаш си хубаво колата и спираш на светофара).

          Ако трябва да гадаем за проблема, то най-вероятно проблема е в ЕГР системата, но единствената разлика се появява с черен дим, не с бял. Всичко друго накланя везните към ЕГР-а.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            А мислиш ли че при определен брой записани грешки няма да влезе в сервизен режим
            Е няма такъв инжекцион в света дето да светва при такива условия

            ---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Симптомите за инжектор може да са доста, включително и тези, които е изброил с тази разлика, че точно белия дим се появява при налягания над 1000 бара и внезапното им спадане до празен ход (ръчкаш си хубаво колата и спираш на светофара).

            Ако трябва да гадаем за проблема, то най-вероятно проблема е в ЕГР системата, но единствената разлика се появява с черен дим, не с бял. Всичко друго накланя везните към ЕГР-а.
            Се си мисля че ако беше инжектор както пише чичо роберт щеше да е доста изразено пушенето на студено и в ниските - а за налягането и промените които настъпват изобщо няма да коментирам какви си ги натворил
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Се си мисля че ако беше инжектор както пише чичо роберт щеше да е доста изразено пушенето на студено и в ниските - а за налягането и промените които настъпват изобщо няма да коментирам какви си ги натворил
              Както знаеш има всякакви аномалии и не е задължително всички да са едни и същи.
              Аз говоря какво съм виждал с очите си, пък ти си говори каквото искаш.
              А относно това, за налягането направи си експеримента на ППХ над 2500 оборота да видиш, че налягането не е 300 бара. Лично съм виждал как инжектор в ситуация на затваряне и при налягане над 300 бара не може да държи гориво и става интересен казус.
              Ма щом казваш, че не е възможно сигурно си прав.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Е няма такъв инжекцион в света дето да светва при такива условия

                ---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:57 ----------



                Се си мисля че ако беше инжектор както пише чичо роберт щеше да е доста изразено пушенето на студено и в ниските - а за налягането и промените които настъпват изобщо няма да коментирам какви си ги натворил
                ОК
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Колеги според Вас дали проблема може да е от горивния филтър, който не съм сменял?
                  Така или иначе ще го сменя тази седмица и ще видя резултата...
                  Alfa Romeo 159 3.2 Q4

                  Comment

                  Working...
                  X